Fresh quinoa organic vegetables salad in

Subalansuotos mitybos programos

Mes tiekiame skanų, paruoštą valgyti maistą skirtą lieknėjimui.

Tiesiog išsirinkite Jums patinkantį meniu ir mėgaukitės rezultatais.

Kaip tai veikia

Jūs pasirenkate mėgstamą

 

programą

Išsirinkite Jūsų mėgstamą maistą ir užsisakykite programą internetu ar telefonu. 

Mes Jums pristatome maistą

Mes pagaminsime ir pristatysime maistą iki durų arba nemokamai galėsite atsiimti patys. 

Jūs valgote, mėgaujatės ir

 

lieknėjate

Dovanojame laisvę nuo maisto planavimo, parduotuvės ir virtuvės. Belieka mėgautis rezultatais.

Green Goodness

Kaip pasirinkti mitybos programą

Žurnaluose, knygose ir internetinės svetainėse gausu įvairiausių pasiūlymų kaip lengvai ir greitai mesti svorį. Tikriausiai pastebėjote ir daug vienas kitam prieštaraujančių patarimų. Tai kaip žinoti, kuri mityba Jums gali būti tinkamiausia? Prieš apsisprendžiant, kurią programą pasirinkti, pagalvokite apie:

1. Dietas, kurias išbandėte. Kurios Jums patiko ar nepatiko? Ar galėjote laikytis? Kaip jautėtės fiziškai ir emociškai laikydamiesi dietos?

2. Mėgstamą maistą. Į mitybą turėtų būti įtraukti jums patinkantys maisto produktai, kuriuos valgytumėte visą gyvenimą - ne tik tie, kuriuos galite toleruoti plano metu.

3. Sveikatos būseną. Ar turite sveikatos sutrikimų, tokių kaip diabetas, širdies ligos ar alergija?

 

4. Kas dar svarbu. Kultūriniai ar etiniai reikalavimai, alergijos ar  kiti pageidavimai dėl maisto?

Rinkitės iš 3 patikrintų mitybos programų

Sulieknėk pagal Vaidą Kurpienę

Ši mitybos programa remiasi sveikos mitybos specialistės, studijos „Sulieknėk sveikai“ vadovės Vaidos Kurpienės, rekomendacijomis. 

Paleo - akmens amžiaus mityba

Šios mitybos pagrindą sudaro baltymai, o angliavandeniai yra ribojami. Pagrindinis šios sistemos privalumas - nereikia griežtai skaičiuoti kalorijų. 

Individualūs sprendimai

Jeigu Jums reikalingi individualūs sprendimai, padėsiantys siekti norimų rezultatų, susisiekite su mumis.

Vegetarinė mityba

Šios mitybos programos racioną sudaro kokybiški augalinės kilmės produktai: neapdoroti grūdai, ankštiniai augalai, daržovės, vaisiai, riešutai, sėklos.

Klientų sėkmės istorijos

„Sveikata ir savijauta išties gera, labai greitai viskas susitvarkė. Sportuoju 4 kartus per savaitę. Jau rekomendavau jus gal kokiems 5 žmonėms minimum "

 

—  Artūras 

Artūras pasirinko programą: 2000 kcal dienai, sudaryta pagal Vaidos Kurpienės sveikos mitybos principus.

 

Healthy%2520meal%2520prep%2520containers

Džiuginantys rezultatai

„Jei įdomu apie rezultatus, šiai dienai - 4kg, nors man ir tikrai yra nuo ko kristi. Valgiau 100 procentų, tik vandens ne visada išgerdavau pakankamai. Mane rezultatas džiugina, turint omenyje, kad nebuvo sunku laikytis, net tų pačių saldumynų didelio noro nebuvo."

 

—  Daiva 

Daiva pasirinko programą: 15 dienų, 1600 kcal, sudaryta pagal Vaidos Kurpienės sveikos mitybos principus.

 

Prenumeruokite mūsų naujienas ir būkite vieni iš pirmųjų sulaukę ypatingų pasiūlymų savo pašto dėžutėje.

© 2023 by 21diena. Proudly created with Wix.com