Vanduo: geriausias jūsų svorio metimo draugas


Vanduo yra vienas iš pagrindinių sveikos mitybos ir ilgalaikio svorio metimo komponentų. Jis ne tik padeda jūsų kūnui, išlaikydamas ląsteles pripildytas vandens, bet ir užpildo skrandį, taip padėdamas jaustis mažiau alkanu.


Beveik visi esate girdėję, kaip svarbu išgerti bent 8 stiklines vandens per dieną. Toks išgertas vandens kiekis palaikys normalią kūno hidrataciją, o jūsų oda taps elastingesnė ir drėgnesnė.


Išgėrę vandens jausitės ne tik energingesni, tai taip pat padės apsisaugoti nuo ligų, galvos skausmo ir nuovargio.


Vanduo iš organizmo pašalina kenksmingus toksinus, pavyzdžiui, tuos, kuriuos sukelia ligos ir stresas. Išgeriant rekomenduojamą kiekį vandens, kūnas tarsi išsiurbia ir pašalina nepageidaujamas chemines medžiagas, kurios paprastai lėtina medžiagų apykaitą bei mažina kūno funkcionalumą.



Kitas būdas gauti papildomo vandens, tai vaisių, tokių kaip obuoliai, arbūzai ir uogos valgymas. Vienas vaisius, priklausomai nuo jo dydžio, gali atitikti net pusę stiklinės vandens. Papildoma vaisių nauda yra ta, kad jie ne tik padeda palaikyti vandens kiekį organizme, bet ir papildo jį vitaminais bei mineralais.


Vaisiai taip pat užpildo skrandį ir suteikia energijos. Kadangi vaisiuose yra labai mažai kalorijų, jie tampa geru pasirinkimu užkandžiui. Tik prisiminkite, kad vaisiuose yra fruktozės, kuri yra viena iš cukraus rūšių. Fruktozė padidins cukraus kiekį kraujyje, todėl jeigu neišnaudosite su vaisiais gaunamos energijos, fruktozė gali virsti riebalais. Lieknėjantiems rekomenduojama vaisius valgyti priešpiečiams, saujos dydžio porciją. Taip pat suvalgykite vaisių iš karto po sporto, tai padės normalizuoti cukraus kiekį kraujyje bei grįžus namo nepersivalgysite. Ribokite arba visai negerkite vaisių sulčių.






22 views0 comments

Recent Posts

See All