Apie svorio metimą vasaros sezonui

Ar kiekvienais metais lieknėjate vasaros sezonui? Jeigu jūsų atsakymas taip, siūlau kartu apžvelgti pagrindinius su tuo susijusius spąstus bei pasinaudoti patarimais, padėsiančiais pasiekti ne tik vasarai skirtų, bet ilgalaikių rezultatų.


Antsvoris vasaros karštyje slegia. O demonstruoti ant savo pilvo ir šlaunų nugulusius riebalus nėra labai malonu, tuo labiau kai aplinkui zuja uodo dydžio paplūdimio rūbus demonstruojantys ir ant vapsvos liemenį primenančio pilvo, įdegio aliejų varvinantys poilsiautojai. Tiesą sakant, žmonėms, turintiems antsvorio, vasara gali būti nemalonus išbandymų metas, apimantis ne tik gėdos dėl savo kūno jausmus, bet ir kitus nemalonius fizinius kūno pojūčius.


Svorio metimo vasaros sezonui spąstai

Jeigu genialiam mokslininkui pavyktų sukurti greitą ir pastangų nereikalaujančio svorio mažinimo formulę, per naktį jis taptų labiau žinomas nei pats Einšteinas.

Vienas garantuotų nesėkmės būdų lieknėjant yra „greitos“ svorio metimo dietos pasirinkimas. Žinote, ką turiu omenyje: programos tipas, žadantis „greitą ir lengvą svorio mažinimo būdą“. Mano patirtis rodo, kad nė viena iš šių dietų ar “stebuklingų tablečių ar gėrimų” iš tikrųjų neveikia, o medicininiai tyrimai rodo: maksimalus ir tvarus riebalų netikimo rodiklis yra nuo 500g iki 1kg per savaitę (gali būti ir šiek tiek daugiau, jei esate nutukęs). Be to, jei genialiam mokslininkui pavyktų sukurti greitą pastangų nereikalaujančio svorio mažinimo formulę, per naktį jis taptų labiau žinomas nei pats Einšteinas. Jis tikrai nepardavinėtų savo programos 30 sekundžių trukmės socialinių tinklų reklamose ar elektroniniu paštu. Taigi vadovaukitės sveiku protu ir nešvaistykite finansų ir negaiškite savo laiką svorio metimo metodams, kurie siūlo ekstravagantiškus lieknėjimo sprendimus. Jei vis dar netikite, pagalvokite apie bet kurį savo antsvorio turintį draugą, kuris pritaria trumpalaikiam požiūriui „numeskite 10 kg per dvi savaites“ ir paklauskite savęs, kodėl jie vis dar turi antsvorio.


Trijų mėnesių mitybos planas vasarai

Per savaitę ar dvi neįmanoma, o ir nepatartina numesti daug svorio. Norint pasiekti reikšmingų rezultatų kūno pokyčiuose užtruksite mažiausiai tris mėnesius. Atminkite, kad žmogaus kūnas visų pirma sukurtas išgyvenimui, o ne grožiui, todėl staigus svorio kritimas pirmiausia yra ligos, o ne sveikatos simptomas. Vienintelis garantuotas būdas pagerinti savo kūno formą yra laipsniškas sveikos mitybos įsisavinimas ir padidintas fizinis aktyvumas. Trijų mėnesių laikotarpyje, jūs galite numesti apie 11kg ir tai yra daugiau nei pakankamai, kad dauguma antsvorio turinčių žmonių pastebimai pagerintų savo sveikatą bei kūno linijas. Taip pat palaipsniui mažinant savo svorį yra mažesnė tikimybė vėl jį susigrąžinti, todėl esant poreikiui ir toliau jį galite mesti su mažesne tikimybe patirti svorio kritimo sąstingį ar kitas kliūtis.


Jums reikia motyvo

Kad ir kokį motyvą pasirinktumėte, tai turi būti kažkas galingesnio už norą valgyti skanius kaloringus maisto produktus priešais televizorių!

Niekas nemėgsta keisti savo įpročių. Taigi, jei norite pakeisti valgymo ir fizinio aktyvumo įpročius, jums reikia stipraus motyvo - kažko, kas leistų laikytis sveikos mitybos ir sportuoti, net tada kai prasideda su tuo susijęs nuobodulys. Kad ir kokį motyvą pasirinktumėte, tai turi būti kažkas galingesnio už norą valgyti skanius kaloringus maisto produktus priešais televizorių!


Geras svorio metimo motyvas

Viskas, kas jus iš anksto įpareigoja pasiekti svorio metimo tikslą, yra puikus motyvas. Taigi būkit drąsus. Užsisakykite brangias atostogas išskirtiniame kurorte arba įsigykite nuostabų drabužį, tiksiantį kūnui, kurį norite vilkėti dietos pabaigoje. Abu šie veiksmai reikalauja jūsų stengtis siekti rezultato, todėl suteiks nuolatinę motyvaciją.


Pozityviai nusiteikite trumpalaikiams pasiaukojimams

Nesvarbu, ar bandote mesti svorį vasarai, taupyti pinigus ar išlaikyti egzaminus, svarbi motyvacijos dalis yra jūsų sugebėjimas teigiamai vertinti trumpalaikius pasiaukojimus. Rinktis yra gana paprasta: galite sutelkti dėmesį į „nepriteklių“, susijusį su tam tikrų maisto produktų atsisakymu, arba galite sutelkti dėmesį į naudą, kurią gausite nevalgę šio maisto. Deja, daugelis besilaikančių dietų daugiausia dėmesio skiria nepritekliaus jausmui. Po kurio laiko jie savo mitybą supranta kaip naštą, nuobodulį, privalomą būtinybę. Štai kodėl tiek daug jų meta savo pasirinktą programą. Jie negali „pamatyti“ naudos, kurią jiems suteiks svorio metimas. Jei norite pagerinti kūno formas vasarai, turite vengti šių spąstų ir vertinti ilgalaikę naudą, kurią gausite trumpam koreguodami savo gyvenimo būdą.


Geros naujienos apie mitybos gerinimą

Daugeliui mūsų skoniai, specialaus maisto troškimas ir bendras požiūris į maistą labiausiai įtakotas to, ką mes valgome ir geriame. Pažįstu daug moterų, kartu su šeimomis, stulbinančiai pakeitusių asmeninius ir šeimos valgymo įpročius per mažiau nei tris savaites pagerinto valgymo. Esmė ta, kad standartinė šiuolaikinė mityba yra prikrauta cukraus, riebalų ir druskos, ir būtent tai sąlygoja kodėl mes taip norime tokio maisto. Bet jei tik pavyks 2-3 savaitėms išsivaduoti iš priklausomybės nuo šlamšto, pastebėsite didžiulį skonio skirtumą. Būtent tai ir mane atvedė prie sveikesnės mitybos.


Galvokite apie sveiką mitybą, o ne svorio metimą

Mano patirtis rodo, kad viena efektyviausių svorio metimo strategijų yra sutelkti dėmesį į sveiką mitybą. Nesakau, kad neturėtumėte stotis ant savo svarstyklių, tik nematuokite pažangos išimtinai tuo, kiek sveriate. Žinokite, kad ne mažiau svarbu mėgautis maistu ir gerai jaustis pakeitus mitybos įpročius. Bet kuri jūsų nemėgstama dieta garantuotai žlugs, nesvarbu, kiek su jos pagalba numetėte svorio, nes kai tik pasieksite tikslą, susigrąžinsite kiekvieną numestą kilogramą.


Fizinis aktyvumas suteikia nuostabių netiesioginių privalumų

Idealiu atveju pradėkite nuo 20 minučių bet kokios fizinės veiklos per dieną, kurią jūs galite lengvai įvaldyti ir palaipsniui didinkite trukmę bei intensyvumą.

Fizinis aktyvumas sudegina papildomas kalorijas ir taip padeda padidinti kalorijų deficitą. Tačiau tiesioginis poveikis svorio metimui yra gana mažas. Tiesą sakant, neretai pradėjus sportuoti priaugama svorio. Tikroji fizinio aktyvumo mažinant svorį nauda yra netiesioginė. Tai padidina medžiagų apykaitos greitį, padeda šiek tiek greičiau sudeginti kalorijas ir pagerina nuotaiką, kas paprastai sumažina emocinio valgymo poreikį. Vis tik su fiziniu aktyvumu nepersistenkite. Pastebėjau, kad besilaikantys dietos, kurie pradeda per daug energingai sportuoti per 3 savaites perdega. Idealiu atveju pradėkite nuo 20 minučių bet kokios fizinės veiklos per dieną, kurią jūs galite lengvai įvaldyti ir palaipsniui didinkite trukmę bei intensyvumą. Visada įsiklausykite į savo kūną ir jo pojūčius.



Pamatykite save tokį, koks norite būti

Jei jūsų tikslas yra juosmens linija, kurią galite išdidžiai pademonstruoti paplūdimyje, tada nelaukite, kol tai „pasimatys“. Vizualizuokite jį nuo to momento, kai pradėsite laikytis naujos mitybos. Įsivaizduokite save einantį paplūdimiu ar su visiškai plokščiu pilvu gulintį šalia baseino. Kad ir koks būtų jūsų svorio ar kūno siekis, įpraskite jį vizualizuoti kuo detaliau. Nes „pamatyti“ yra pirmas žingsnis išsipildymo link. Juk sakoma, viena nuotrauka verta tūkstančio žodžių.


Atsikalbinėjate? Tik įsivaizduokite privalumus!

Jei turite numesti daug svorio (40kg +), galite manyti, kad numesti 11 kilogramus per tris mėnesius yra nepakankama. Jei taip manote, užduokite sau šį klausimą. Kokia alternatyva? Nesvarbu, kokį metodą pasirinksite, svoris nekris greičiau, todėl tik lieka klausimas, kada pradėsite ir kiek tai užtruks. Šiuo metu galiu atsakyti į paskutinį klausimą. 40 kilogramų numetimas trunka apie metus - paprastai šiek tiek ilgiau nes pakeliui įvyksta nukrypimų. Penkiolika mėnesių yra realesnis laikotarpis norint sumažinti tokį svorį. Tai niekis. Tiesiog įsivaizduokite, kaip einate gatve 40 kilogramu lengvesniu žingsniu, ir dabar pasakykite man, ar tikrai 15 mėnesių sveikai maitintis yra per didelė kaina, kurią turite sumokėti už tokią nuostabią perspektyvą.


Pirmiausia - susiraskite palaikymą

Jei tikrai norite numesti svorį vasarai, pirmiausia turite surasti palaikymą. Prisijunkite prie sveikos mitybos ar sporto grupės, dalyvaukite lieknėjančių susitikimuose, juk dabar yra labai daug pasirinkimų ir pasiūlymų tai daryti internetu. Žinoma lieknėti savarankiškai visiškai įmanoma, jei viskas vyksta sklandžiai ir jūsų svarstyklės rodo gerėjančius rezultatus. Vis tik iškilus sunkumams, o jie tikrai iškils, tikrų žmonių parama padeda juos įveikti. Jei kyla sunkumų ieškant palaikymo, išbandykite mūsų mitybos programas arba partnerių siūlomas grupes. Patikėkit tai labai paprasta, smagu ir labai įkvepia.




4 views0 comments

Recent Posts

See All