10 Svarbiausių sveikos mitybos principų

Updated: Jul 26



Trumpai tariant, sveika mityba apima:

(1) Daugiau namuose gaminto maisto, mažiau valgymo kavinėse, restoranuose.

(2) Užkandžiams daugiau šviežių vaisių.

(3) Daugiau šviežių daržovių su pagrindiniais patiekalais bei užkandžiams.

(4) Daugiau ankštinių patiekaluose arba garnyrui.

(5) Daugiau pilno grūdo duonos, mažiau baltos duonos ir duonos užkandžių.

(6) Daugiau žuvies, vištienos/kalakutienos, mažiau raudonos mėsos.

(7) Mažesnės raudonos mėsos porcijos, didesnės daržovių.

( Daugiau probiotikų turinčių produktų valgymas.

(9) Į savo lėkštę dėkite mažiau riebalų tokių kaip sviestas, majonezas, grietinė. Tai didžiulis perteklinių kalorijų šaltinis.

(10) Visada turėkite sveikų užkandžių alkiui suvaldyti. Jeigu pasisotinsite naudingomis kalorijomis, nenorėsite greito maisto, kurį skatina kilęs alkis.

Vis tik kai kalbame apie svorio kontrolę, „numeris vienas priešu“ išlieka alkis. Nebadaukite!







12 views0 comments